יום חמישי, 29 בספטמבר 2011

הלוח מבולגן

הלוח שלי עדיין מזעזע, אני מאד משתדלת אבל גם הכתב שלי לא מסודר וגם תוך כדי השיעור המחשבות שלי חוזרות אחורה וגורמות לי לרצות לשפר ולדייק ולשנות את מה שכתבתי. חיפשתי רעיונות שיעזרו לי לשמור על לוח מסודר יותר - אני רואה כמה זה חשוב כדי שהתלמידים יוכלו להיות רגועים. בתחילת השנה חשבתי שפשוט לא אכתוב על הלוח אלא אתמקד בפעילויות, הדגמות, הסברים וסיכומים בעל פה. אבל התלמידים הרבה יותר רגועים כאשר כל כמה דקות אני עוצרת ומסכמת את הנושא בו עסקנו - סגירה לפני שממשיכים (זו הייתה עצה מרומי שעובדת נהדר)

  • לכתוב בצד למעלה את סדר השיעור ולעשות   √ עם ההתקדמות (יהודית)
  • לעשות בצד אחר פינת מונחים, נוסחאות וכו' - שם ניתן להגדיר מונחים שמוזכרים בשיעור (רומי)
  • להשתמש בסימנים למשל חיצים, מספרים. (יואב)
  • למסגר דברים חשובים
  • להשתמש בצבעים להבלטת דברים חשובים (יואב)
  • לעצור לפעמים ולהסתכל על הלוח
  • למחוק את הלוח כשסיימו לכתוב
  • לא שורות נטויות ולכתוב בכתב גדול.
  • עזרים כמו דפים, הדגמות, הסברים, שקפים.
עוד רעיונות?
תודה! 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה